اين عمار

اين عمار

ولايت فقيه.شهيد .فرهنگ شهادت.اخبار روز ايران.

عوامل انتشار آئين وهابيت:

دو چيز به انتشار دعوت محمد بن عبدالوهاب در ميان اعراب باديه نشين نجد كمك كرد:1-حمايت نظامي و سياسي آل سعود 2- دوري مردم نجد از تمدن، علم و معارف اسلامي


فاجعه عظمي

افكار پليد . گمراه كندده وهابيت تا جايي پيشرفت كه در 8 شوال سال 1344ق يعني 89 سال پيش پيش از اشغال مكه وهابيان به سركردگي عبدالعزيز سعودروي به مدينه آوردند. و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر سرانجام آن را اشغال نموده و به تخريب حرم ائمه بقيع و ديگر قبور آن پرداختند و ضريح فولادي ائمه بقيع را به غارت بردند.

و اين نيز نخستين حمله آنها به مقدسات اسلامي نبود. صلاح الدين مختار نويسنده و مورخ وهابي در كتاب (تاريخ المملكه العربيه السعوديه كما عرفت) بخشي از افتخارات وهابيت در حمله به كربلاي معلي چنين شرح مي دهد: در سال 1216 امير سعود با سپاهي مركب از بيست هزار نفر به كربلا حمله ور شد بيشتر مردم در كوچه ها و بازارها و خانه ها به قتل رساندند گنبد روي قبر امام حسين عليه السلام را ويران ساختند و صندوق روي قبر را كه از زمرد و ياقوت و جواهرات در آن نشانده بودند و در شهر از مال و لباس و سلاح و فرش و طلا موجود بود غارت كردند و از شهر بيرون رفتند و در حالي كه غريب به 20000 تن از اهالي كربلا را كشته بودند. و در سال 1220 با سپاهي انبوه به به نجف حمله ور شدند كه خوشبختانه حمله وحشيانه آنها با مقاومت بي سابقه مردم نجف رو به رو شد و با تحمل خسارت و تلفات بسياري مجبور به عقب نشيني از اين شهر شدند و اما تخريب بقيع، كربلا و ديگر اماكن مقدس به پايان نرسيده و وهابيان كافر دست از عقايد كافرانه خويش برنداشته اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: gholami ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hamivelayat.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com